“Je moet medewerkers de vrijheid geven om zich uit te leven in hun job. Indien iemand een opportuniteit spot kan hij/zij dit altijd melden. Is er potentieel, dan krijgen zij de kans om een nieuwe markt, of zelfs een productinnovatie te ontwikkelen.”

Bart Van Bastelaere
Managing Director GF België

“Ik vind het onze plicht als bedrijf om bij te dragen aan een leefbare toekomst voor de planeet. Voor onze aandeelhouders is duurzaamheid eveneens een prioriteit. De economische doelstellingen gaan bij GF Piping Systems dus hand in hand met de ecologische.”
Dominique Van Ackere
Business Unit Manager EMEA
“We volgen als medewerker van GF Piping Systems allemaal een opleidingstraject in het hoofdkwartier in Zwitserland, er staan e-learnings tot onze beschikking en daarnaast kunnen we altijd aangeven dat we specifieke opleidingen willen volgen. In mijn geval ging dat bijvoorbeeld over de nieuwste trends in digitale marketing, maar ook over zelfontplooiing.”

Katleen Schottey
Marketing Coordinator GF België

“Als marketeer van opleiding ben ik helemaal overtuigd van het belang van menselijke relaties. Bij GF Piping Systems kan je mensen echt helpen door onze oplossingen toe te passen en zo samen de wereld leefbaarder te maken.”
Niko Verhaegen
Verantwoordelijke Opleidingen GF wereldwijd